Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine www.kyara.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino www.kyara.si upravlja podjetje YANIKA BON DOO, ki je tudi ponudnik izdelkov elektronskega poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine www.yanika.si, pravice in obveznosti uporabnika ter trgovine in urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na sedežu prodajalca.
Dostopnost informacij
- Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:
- podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matično številko),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (elektronsko pošto, telefon),
- bistvene lastnosti produktov,
- dostopnost produkta, ki je v ponudbi na spletnem mestu in naj bi bil dostopen v razumljivem roku,
- pogoje dostave produktov (in način, kraj ter rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke, stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
Naročilo
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini www.yanika.si sklenjena v trenutku, ko pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom Potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca, kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.
Načini plačila
Spletna trgovina www.yanika.si omogoča naslednje načine plačila:
- z plačilnimi karticami. Naročene izdelke vam v roku 1–5 delovnih dni pošljemo prek pošte na naslov, ki ste ga navedli v naročilu.
- z nakazilom na račun prodajalca ponudbi/predračunu. Če želite kupnino plačati po predračunu, to izberite ob naročilu ali nam pišite na www.yanika.si in poslali vam bomo predračun. Ko bo kupnina vidna na našem računu, vam v roku 1–5 dni pošljemo izdelek na vaš naslov.
V primeru plačila po predračunu se sklicujte na sledeče podatke:
Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje Sklic najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega naročila (npr. SI00 1234). V polju Koda namena lahko izberete OTHR.
Izdaja računa
Prodajalec po dostavi naročenih produktov pošlje kupcu tudi račun in sicer v formatu .pdf na elektronski naslov kupca. V primeru prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene produkte ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.
Postopek obveščanja o nakupu
Naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 031052614 ali po elektronskem naslovu na naslov [email protected] . Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, kupec zavrne pošiljko dostavni službi.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema produktov brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo produkt za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema produkta sporoči prodajalcu, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne šteti en dan po datumu prevzema produktov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na elektronski naslov prodajalca na [email protected] .
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik vrne prejeti produkt po pošti na naslov podjetja, ki je naveden na dni spletne strani. Vrnitev prejetih produktov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora produkte vrniti prodajalcu nepoškodovane, neuporabljene, v originalni in neodprti embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je produkt uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Priložena morata biti originalen račun in transakcijski račun pošiljatelja (številka in enota banke) za morebitno vračilo kupnine.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila produktov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Produkte je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
Stvarna napaka
- Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kot stvarna napaka se šteje, da:
- produkt nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali promet,
- produkt nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- produkt nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil produkt, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.
Kako se uveljavi stvarno napako?
V primeru stvarne napake nas kontaktirajte na [email protected] ali pokličite na +386 31 052 614
Dostava
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije in Evrope je Pošta Slovenija, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko bolj učinkovito izpolnila naročilo.
Naročene produkte vam bomo poslali v roku 1–5 delovnih dni po naročilu na naveden naslov. Poštnina za dostavo po Sloveniji za en zavoj znaša 2.9 EUR. Dostavo produktov izvedemo na naslov, ki ga navedete za dostavo. Prav tako navedite mobilno številko, na kateri ste dosegljivi, da vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami za predviden čas dostave.
Varnost
Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in plačil.
Varovanje osebnih podatkov
Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v Politiki zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Komunikacija
Prodajalec bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila spletne trgovine www.yanika.si bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj [email protected] bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.
Ocene, mnenja in priporočila
Ocene, mnenja in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni prodajalec ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe svojega mnenja ali komentarja in prodajalec dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.
Omejitev odgovornosti
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o produktih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec pregleda mnenja pred objavo in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prav tako ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršne koli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih produkta in napaka v ceni.
Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže telefonsko na številko 031052614 ali po elektronski pošti na [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi prodajalec le-ta ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Želimo vam obilo dobrega počutja z nakupi izdelkov v spletni trgovini www.yanika.si
Osebna izkaznica in sedež podjetja
- Davčna številka SI: 48275247
- Matična številka: 8030324000
- Cesta talcev 22, Škofja Loka, 4220 Škofja Loka
- 031 052614